Wednesday, November 30, 2011

Bukan Aku Selayaknya

Seriously aku tak layak untuk kau…

Aku rasa sangat jauh untuk kau…

Aku percaya kau sedar yang aku sangat-sangat sayangkan kau…

Tapi kini aku perlu kurangkan perasaan sayang dan cinta pada kau…

Aku benar-benar x layak untuk kau…

Aku bukan terbaik untuk kau…

Kau terlalu cantik untuk aku, aku sememang tidak layak untuk kau…

Moga kau bertemu dengan orang yang lebih layak…
Moga orang itu akan membimbing kau…

Doaku untuk kau bertemu dengan lelaki yang membawa kau ke syurga…
Aku ikhlas melepaskan kau dari angan cintaku…

Mungkin kau Nampak aku lemah dalam mengejar cintamu,
Tetapi inilah kekuatan untuk menerima jika kau bukan untukku…

Bukan aku tak berusaha, tapi biarlah kau bertemu dengan yang selayaknya… aku redha…
Cintaku bukan kerana parasmu, tp cintaku hanya Allah yang tahu…

sungguh aku ingin memilikimu, inginkan mu menjadi temanku...
susah senang bersama, kita bersama-sama menuju keredahaan ILAHI...
aku sering berharap kita akan seiring menuju kesyurgaNya...
namun adakah aku selayaknya...?






*Hakikatnya aku tidak layak untukmu, melainkan kau rasa aku layak untukmu…*

"Kesediaanmu membuat aku bertambah sayang padamu,
ketidaksediaanmu membuat aku lebih menghormatimu" -elyas-

No comments:

Post a Comment