Thursday, August 2, 2012

Rahsia Persahabatan

Sahabat,
Kau penyelesai masalahku
Kau pendorong semangatku
Kau menghangatkan impianku

Sahabat
Aku tahu
Kau sahabat sejati
Tetapi kau juga
Sahabat yang menyakiti

Sahabat
Jangan kau salah faham
Erti menyakiti
Dengan menyakiti
Kau telah menyemarakan semangatku

Sahabat
Adakah engkau mengerti maksudku
Atau engkau tidak mengerti
Biarlah ia menjadi rahsiaku
Biarlah ia menjadi pertanyaanmu


hahaha... duk selak2 fail lame, terjumpe hasil karya aku ni... orang kata ilham yang datang tu berharga... aku tak nak ilham nie luput... so, aku letak r kat blog 'Notes... Ilham Minda' nie... karya nie masih terselit kat fail lame, dah lebih 10 tahun karya ni tersimpan... hehe... dedikasi khas untuk sahabat2 aku dalam gamba bwh nie, ilham 'Rahsia Persahabatan' nie adalah inspirasi daripada mereka... mereka sahabat aku dunia akhirat... Al-Fatihah untuk seorang sahabat aku yang telah pergi... Arwah adalah salah seorang yang sentiasa memberikan semangat kat aku... Al-Fatihah untuk Allahyarham Muhammad Azizi Bin Hosrin. Kembali ke Rahmatullah pada 8 Ramadhan 1431.




ada lagi karya2 yang lame... tapi... hehehe... memori lame... luput terus pun xpe... hehe... kalau tadi aku minta doakan untuk arwah sahabat aku... kali nie aku minta doakan pula untuk org2 yang kita sayang... moga mereka semua bahagia dengan hidup masing2...(^_^)

No comments:

Post a Comment