Tuesday, August 23, 2011

Terima Kasih Cinta

Cinta yang tidak kesampaian pasti akan pergi…
Terima kasih kerana hadir dalam hidupku…
Kehadiranmu membuat aku gembira dan ceria…
Kehadiranmu membuat aku lebih mengenal cinta…
Walaupun hadirmu hanya seketika untukku…
Ia banyak megajarku…
Dengan mencintaimu…. Membuat aku lebih mengenali erti cinta…
cinta itu sememangnya indah…
cinta itu sungguh membahagiakanku…

hadirmu mungkin sementara dalam hidupku…
untuk aku mengenal erti cinta…
cinta banyak mengajar aku…
menyayangi kau sepenuh hati…
menerima kau seadanya…
bersabar dengan kerenahmu…
mencintaimu membuat aku setia padamu…
menghormatimu...
menghargai kau dalam hidupku…

kerana cinta aku sentiasa ceria, bahagia…
kerana cinta aku menjadi setia…
kerana cinta aku lebih penyabar…
kerana cinta aku kenal menghargai…
kerana cinta aku menghormati wanita..
kerana cinta aku kuat, tabah…
kerana cinta aku pasrah, redha..

inilah hikmah cinta yg tidak kesampaian…
untuk aku lebih mengenal cinta…
terima kasih kerana membiarkan aku menyintaimu…
kerana cinta ini banyak mengajar aku…

No comments:

Post a Comment