Monday, March 15, 2010

INDAHNYA HARI INI

"dari kegelapan lena yg panjang, aku terjaga...
bila ku sedar, terdengar sayup seruan pagi..
ohh tenangnya pagi ini...
bagaikan malaikat berada bersama sepanjang malam...
di sekelumit rasa, terasa indah dunia ini...
bagaikan bidadari berada disisi...
adakah hari yg indah ini menceriakan aku sepanjang hari....?
bagaimana jika bidadari ini pergi...?
pergi lah wahai bidadariku...
nantikanlah aku di syurga...
di dunia ini aku bukan untukmu...
tp aku adalah untukmu di syurga nanti...
mungkin kau bukan bidadari aku di dunia ini...
tetapi kau adalah bidadariku di akhirat kelak...
namun aku mengharap kau bidadariku di dunia dan di akhirat...
cintaku bukan sehingga akhir hayat...
kerana hayat ku masih ada di akhirat....
cintaku tidak akan ada muktamat..." -elyas-

No comments:

Post a Comment